onsdag 31. oktober 2012

Dåpsforberedelser.

Det er en stund siden jeg startet med dåpsforberedelsene, og det er jo deilig å slippe å gjøre alt under stress i siste liten, så jeg har gjort litt etter litt, og har stort sett det meste helt ferdig. Som er ganske greit, med tanke på at dagen nærmer seg. Bordkortene har jeg (som sagt tidligere) hentet inspirasjon til fra mammakine.com, og de er jeg kjempe fornøyde med. Stjerner i hvitt tykt papir, navnet skrevet med label maker'n min, og grov hyssing til å surre rundt stjerneserviettene.



Jeg har også stanset ut bittesmå stjerner i tykt sølvpapir/papp med hvit bakside, til å strø utover bordene.


Blomstene jeg ønsker meg til dåpsbordene er disse som sees på bildet, grønne Viburnum, som er én av favorittblomstene mine (i tillegg til hvite Liljer, og Peoner).
Det blir med andre ord enkelt, 'rustikt' og litt annerledes enn bare den typiske lyseblå dåpsgutt dekoren.



Max skal ha på seg en hvit dåpsdress (istedet for en dåpskjole), med medfølgende dåpslue, og små baby lakksko :)



Og så fikk jeg Rom 123 bladet mitt i posten i dag! Så nå skal jeg slappe av og kikke litt i bladet mitt, og nyte freden av at barna sover.. :)



Ha en fin onsdagskveld!

-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar