mandag 29. oktober 2012

Tidlig ute!

Jeg har allerede begynt å planlegge og lage, årets pakkekalender til Julian. I år ville jeg ikke bruke den jeg har brukt de siste to åra, for der den pleide å henge er det nemlig noe annet nå. Og jeg har ikke lyst å lage nye hull i veggen for noe som bare skal være der en liten måned.
Jeg liker DIY's, og alt som ikke krever mye tid, eller er dyrt, er de jeg liker best :)





Små brune papirposer, med grov hyssing, klistremerker, og merket med label maker.. ^^,
De er jo ikke så veldig barnlige, men med tanke på at Julian overhode ikke bryr seg om hvordan de ser ut, og innholdet er det som betyr mest for han, tok jeg meg friheten til å lage de litt mer etter min smak, enkle og uten for mye grelle jule greier på, men litt sånn forsiktig "julete"..?


-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar