fredag 12. oktober 2012

The messy truth.

Dette er et sannhetens bilde av stua før en av de mange ryddesjauene i løpet av dagen. Dette er før Julian kommer hjem, og etter noen timer sammen med en veldig misfornøyd Maxi, som absolutt ikke skulle sove. Ergo, det var ikke mye tid til overs for å få gjort så mye annet enn å bysse og dulle.

Altså, det kan se verre ut enn dette, men dette er ett eksempel på hvordan det ofte ser ut hjemme hos meg i løpet av dagen, så selv om jeg er en neat-freak, er jeg også en mamma med to små gutter, med ikke alltid så godt tid til å rydde. Hjemmet mitt er ikke noe showroom.

Og når Julian kommer hjem fra barnehagen, er det som de fleste andre dager, middag, bading og legging. Og så litt rydding & egentid, før det braker løs igjen neste morgen.. ^^,



Mitt uperfekte småbarnshjem.

Roen har senket seg i hjemmet, begge gutta sover, og det er Lasagne, filmen 'Gladiatoren' på TV, og avslapning - en typisk fredagskveld med andre ord.
Det er forresten hovedkarakteren i den filmen, som min Max har fått sitt navn fra. Jeg har alltid likt navnet Max siden jeg så den filmen for første gang,
men det ble altså ikke Maximus (som hovedrollekarakteren i filmen heter), men Maximilian som ble hans fulle navn. 


Lasagne ala pappa'n til gutta. Ikke dumt. Og ikke fullt så sunt når man egentlig er på diett (fysj Ina).



-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar