torsdag 4. oktober 2012

Noen favoritter.

I dag har jeg lagt ved bilder fra noen få av mine favoritt ting omkring i hjemmet, bl.a. den kjempe fine klassikeren Juno / Kili sengen som Julian hadde, og som nå har gått i arv til Max (selv om han ikke sover i den helt enda). 


(For flere interiørbilder se mappen til høyre i bloggen merket 'Interiør'.)





Fargesortering av bøker - enkelt, ryddig og dekorativt!

Elsker dette retro inspirerte sengetøyet, fra Ikea. Go Ikea!


Den selvlagede tavlen til å henge opp tegninger og div. som barna lager. 


Turbo barne gulvteppet av ull .






Slike Marokkansk inspirerte lykter får jeg aldri nok av!


Fine Roberts radioen jeg fikk i bursdagsgave i fjor. Den fantes i (hvertfall i den butikken som denne ble kjøpt i) rosa, blomstrete, lyseblå og sort. Rosa og blomster er ikke helt min greie, men jeg elsker blå (og de aller fleste varianter av blå), så valget mellom den lyseblå og den sorte var ikke enkelt, men det ble til slutt den sorte, da den passet best på kjøkkenet, der den skulle stå.


To nye favoritter, fine rådyr puta, og Jamie Olivers kokebok. Den er genial når man er som meg, som liker å lage mat fra bunnen av (det smaker jo mye bedre og er betydelig billigere også), uten å måtte bruke altfor mye tid, og uten at maten er kjedelig :)



-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar